suprised

Jestem zaskoczony! Pytam się "Co się dzieję z moją ukochaną czwórką?". Chyba nawet starsze klasy przyznają, że takiej dziczyzny jeszcze nie było, takiego chamstwa i rozgrymaszenia.
Szczerze to bardzo bym chciał napisać coś więcej niż kilka zdań o powrocie do LO IV. Niestety, Waafel czuje, że to jest moment, w którym powinien zacząć się uczyć. Matura! Jeśli chcę być dorosły to dorośle należy też funkcjonować. Nie spodziewajcie się więc późnonocnych, głębokich przemyśleń, bo zapewne zamiast tego będę przepisywał notatki z polskiego bądź z biologii (w końcu zacząłem serio myśleć o psychologii).

Odpoczniecie sobie miśki.
Niech spełnią się Wasze zamierzenia na rok szkolny 2010/2011.
Skupmy się na pracy.

2 komentarze:

Unknown pisze...

mam nadzieję, że tak będzie.
dopiero dwa dni, a nawał nauki
zaczął mnie już chamsko przytłaczać.

Kat pisze...

Okay, skupmy się!