Powiedz to właściwie

Powiedzcie, że tak jest.
Powiedzcie, że jeśli ktoś nie miał łatwo przez większą część dotychczasowego życia, to musi nastąpić przełomowy moment, obrót o sto osiemdziesiąt stopni w kierunku lepszego jutra, a nie jedynie znośnego.
Powiedzcie, że niekoniecznie los trzeba tolerować do końca, że można go polubić na długie lata.
Powiedzcie, że w tym świecie istnieje harmonia.
Powiedzcie, że będzie wspaniale.
Powiedzcie, jeśli możecie.
Powiedzcie, jeśli wierzycie.
Proste.
Soczyste.
"Tak" dla jutra.

2 komentarze:

Bubu pisze...

Będzie kurwa lepiej i ja w to wierze.
Kto powiedział, że nie można lubić gówna jakim jest świat.

Kat pisze...

Będzie lepiej, mówisz mi to za każdym razem gdy dzwonię do Ciebie zapłakana więc teraz ja Ci to powiem, gdy jestem coraz bliżej tego światełka w tunelu.
Coraz bliżej lepszego.
I dziękuje że nie ma już tego okropnego zdjęcia :)
btw. podoba mi się. MA SERCE a nie tylko "mądre" teksty jakimi są twoje recenzję. Właśnie, pokazujesz prawdziwe uczucia!