regret or not to regret

Często czegoś żałujecie? Ja prawie nigdy. Dobrze to tak, czy źle? Każda gafa, każde faux pas jest dla mnie wartościową nauczką. Przez to, ilość durnych wybryków, które zdarza mi się popełniać, daleko wykracza poza normę. Biją się dwie myśli. Z jednej strony moje uwarunkowanie do świata, a z drugiej ludzkie wyrzuty sumienia i obawa przed konsekwencjami nieprzemyślanych czynów.
Jednak nic nie da to roztrząsanie tego tematu. Ja dalej będę lubował się we wszelkich spontanicznych działaniach i śmiał z ludzi, którzy byli ich świadkami, uczestnikami. Jedno jest pewne - ofiary przeproszę. Teraz dobrze? Czy tak jest sprawiedliwie?


Wynik wyborów nie ucieszył mnie, pomimo, że taka reakcja wydawałaby się najodpowiedniejszą. W mojej głowie zrodziły się pewnie obawy. Z jednej strony cudownie, że rządzić będzie liberalna partia. Świetnie, że prawdopodobnie zmiany będą coraz powszechniejsze. A jednak. To coś nowego. Jak będzie wyglądać Polska pod dyktandem jednej partii? Obyśmy nie żałowali i nie tęsknili za starymi czasami. Oby nigdy nie były okrzyknięte mianem "tych dobrych".


Lubisz na górze? Na dole? Ja jestem bardzo elastyczny jeśli o to chodzi. Mogę ustalać reguły, a jeśli coś dla mnie znaczysz, to chętnie podporządkuję się Twoim. Dziś, w pewnych kwestiach, coraz mniej potrzebna jest wiedza praktyczna. Tyle poradników, programów mówi nam jak robić to. Jak robić żeby było dobrze Tobie i mi.
Poza tym, to jest coś,... co trzeba mieć we krwi. Rodzimy się z umiejętnością odgrywania ról i wielu ma okazję się nią popisać tylko w jednym miejscu,... a raczej podczas jednej czynności, bo miejsce znajdzie się wszędzie.
Lubię to i owo. Jest jedno "ale"! Tam, jestem altruistą.

I'm trying not to be a bitch. Ooops! Well, I've probably need to try a little bit harder

3 komentarze:

M. pisze...

całe życie czegoś żałuję

Unknown pisze...

a ja nie żałuję niczego jak do tej pory, mimo iż różnie to bywało ... zresztą wiesz najlepiej

Unknown pisze...

life is a moment in space , chodzi o to żeby nie żalować ani chwili , aby kochać i być kochanym .